Wednesday, June 8, 2011

Albert Royal

Ovih dana na Fejsbuku  vlada prava pomama za Albert Royal salvetama kojih ima samo u Australiji i na E bayu....evo ja sam tu salveticu dobila od jedne divne osobe i divne prijateljice :)  Prije nekog vremena sam dobila bijele šolje za čaj koje su mi pomalo bile dosadne...a ja se dohvatim ovih ružica i krenem sa dekupažiranjem ...šta da kažem,ovo su mi sad omiljene šolje ;)  Srdačan pozdrav i jedna poruka mojim banjalučanima i onima u blizini Banjaluke...u petak i subotu tj 10 i 11.6. dođite na Humanitarno prodajnu izložbu u Muzičkom paviljonu u parku Petar Kočić :) see you ;)

6 comments:

  1. prekrasno, ajme koliko decoupagea oko mene, vrijeme mi je da se pridružim ostalima :) :)

    ReplyDelete
  2. Šalice su sada dobile "ono nešto" prekrasne su!
    Lijep pozdrav:)

    ReplyDelete
  3. Za Albert Royal-om bi uvek trebalo da bude pomama, ali....
    Soljice su ti divne i predivne.Svaka cast.

    ReplyDelete
  4. Predivno izgledaju!!!

    ReplyDelete